Re: TPSA - dla kogo wlasciwie obnizka ???

Autor: Marcin BACIK Koteras (delphins_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 11:48:01 MET DST

Powiem krótko, walnij się w czółko!

Dla Ciebie, jak rozumiem lepiej jest gdy firma nie zarabia, a Ty jesteś
najszczęśliwszy jeśli nie możesz się podłączyć do internetu - super!
Inteligentny inaczej, czy jak?!

Od czasu wakacji, nie mam problemów z połączeniem się z siecią
niezależnie od czasu podjęcia próby - rekord to za 3 razem uzyskane
połączenie(ale w 99,9% przypadków za pierwszym razem).
A przed wakacjami? Rekord... już nawet nie pamiętam, ale coś ok 300!!
razy
przy wybieraniu co 1 sekunde! Widać TPSA się rozwija i podnosi poziom
usług wg mnie to nic złego, a jeśli Ci to przeszkadza to po co
korzystasz
z ich usług? Ogranicz się do minimum i nie zauważysz wzrostu cen czy co
tam Cie drażni...

pozdrawiam,
bacik

p.s.
nie chciałem Cie urazić, ale Twoje myślenie jest baaaardzo dalekie
od logicznego!

--
WWW: http://delphins.topnet.pl
Delphi CZaPy: http://friko.onet.pl/wa/delphins/delphiczapy.zip