Re: Problem z drukowaniem polskich liter

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 09:41:25 MET DST

"kmicic" <antykus_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:

> Postawiłem system win98, zainstalowałem drivery dla drukarki HP690C
> (oryginalne z dyskietki) a tu mi drukuje krzaczki zamiast polskich liter

pod czym drukujesz ? Pod Wordem ? może to znów problem z tablicą znaków...

nie wiem którego Worda używasz, ale spróbuj wprowadzić do rejestru nast.
wartość

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\nr wersji (8, 9 itd)\
\Word\nazwa drukarki

wstaw nowy ciąg FLAGS zaś jako jego parametr 8192

to powino pomóc, o ile problem stanowił konflikt w interpretacji tablicy
znaków (najczęstszy powód dla którego Word drukuje kwadraciki zamiast
polskich znaków)

Grendel