Problem z drukowaniem polskich liter

Autor: kmicic (antykus_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 23:13:48 MET DST

Witam !

Postawiłem system win98, zainstalowałem drivery dla drukarki HP690C
(oryginalne z dyskietki) a tu mi drukuje krzaczki zamiast polskich liter.

Ściągnąłem najnowsze z internetu, to samo.
Dopiero pomogło zainstalowanie domyślnych z płyty win98. Ale wtedy tracę
możliwość kontrloli nad drukarką tzn. (oczyszczanie i wyrównanie pojemników
z tuszem, itd. ) ogólnie brak opcji serwisowania drukarki.

Proszę o pomoc. Może to winda98 wszystko chrzani ?!? Bo pod win95 sterowniki
jak najbardziej działały.

Z góry wszystkim dzięki.
Kmicic.