Dlaczego płyta nie budzi komputera ?

Autor: Andrzej Mojsiejuk (akkm_at_polbox.com.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 23:07:45 MET DST

Mam Asusa P3BF ,Celeron 533_at_800MHZ ,karta Matrox .
W Biosie ustawiam datę i godzinę włączenia komputera ,restartuję ,ładuję
Windows potem zamykam i nic .O zadanej porze komputer się nie budzi
niezależnie czy mam procesor na 533 czy 800 MHZ.Zauważyłem tylko ,że po
wyjściu z Biosu a przed załadowaniem Windows ,jesli go wyłączę to wstanie o
zadanej porze ale czasem wświetla tylko otwarte okno w Biosie i dalej już
nic,Windows nie mogą sie załadować ....Co tu można zrobić ?

--
Pozdrawiam
Andrzej Mojsiejuk