Re: BIOS do HP370 (ABIT BE6-II) oraz SBLive????

Autor: Luka Vandergaart (nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 22:14:19 MET DST

-~*TerAzja*~- <da whatever>

>Mogę powiedziec "Jestes Wielki"

Nooo.... tego.... "wysoki" moze byc? :)

>mam jeszcze prośbę oświeć mnie czy to
>wyłączenie ,to tylko brak emulki SB w Dosie i nic więcej ?

Emulacji SB16 jako takiej - nawet w okienku windowsowym - brak dzwieku w
grach dosowych (ale to chyba nie jest najwiekszy problem? :))

>...aha jeszcze jedno :-) mój działający staruszek Philips 3610 CDRW
>jest jak zapodałem na IDE2 -Master podczas nagrywania płyty na około
>5minut przed końcem wypalania płyty nagle gwałtownie zwalał bufor z 100%
>do zera i oczywiście walił płytę

Czym nagrywasz?
Do tej nagrywarki polecam Nero.

>Pytanie do wszystkich na koniec...ASUS P3BF/150MHz wahałem się co do
>niego no bo jest droższy i niestety kontroler na wyższy UDMA trzeba
>dokupić, i to znowu podnosi cenę lecz słyszę jaki to supeeeerr czy to
>prawda?...

Nie no - fajny jest - mialem wczesniej ale brakowalo mi czestotliwosci
dla celka pomiedzy 90 a 100 i zmiana na ABita.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."