Re: Sklep internetowy?

Autor: macio (macio_at_rudykot.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 22:15:18 MET DST

"Jop" <Jop2_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> "Morphi" <Morphi_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> najtaniej i najpewniej jest nie kuupować w sklepie internetowym - jak
dobrze
> poszukasz to znajdziesz zwykły sklep w podobnych cenach, a jakby co to
> zawsze łatwiej dochodzić swego z odległości paru metrów niż kilkuset
> kilometrów, pozatym jak coś zajdzie w transporcie(np. Hd) to przeważnie
> kończy się na tym że Servisco mówi że to wina sprzedawcy a sprzedawca że
> wina Servisca....
> Sklepy internetowe ze sprzętem komputerowym mają większy sens jedynie w
> [...]

co do servisca to bede bronil - nie raz paczki adresowane do mnie zostaly
uszkodzone i _nigdy_ nie bylo problemu z uzyskaniem odszkodowania (zwrot
wartosci towaru zgodnie z faktura zakupu) wiec tu nie masz racji :)

o jakim podatku mowisz?

macio

 /"\
 \ / CAMPANHA DA FITA ASCII - CONTRA MAIL HTML
  X ASCII RIBBON CAMPAIGN - AGAINST HTML MAIL
 / \