Re: BIOS do HP370 (ABIT BE6-II) oraz SBLive????

Autor: TerAzja (terazja_at_go2.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 18:51:01 MET DST

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8FA766AAFkennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> 2> Wylacz w menedzerze urzadzen SB16 Emulation - i juz bedzie DMA dla
> CD/DVD tam gdzie go nie bylo > Pozdro

Mogę powiedziec "Jestes Wielki" ....zadziałało.....z tym że przyznam się
że też cos o tym jarzyłem lecz nie bardzo byłem pewny, bo to zawsze
jakies tam "wyłączenie czegoś" mam jeszcze prośbę oświeć mnie czy to
wyłączenie ,to tylko brak emulki SB w Dosie i nic więcej ?...Osobiście
zajmuję się Grafą 3D więc mniej trawię "konflikty super płyt" po za tym
były mój Chaintech mnie rozleniwił bo nie sprawiał takich zagadek
:-)...aha jeszcze jedno :-) mój działający staruszek Philips 3610 CDRW
jest jak zapodałem na IDE2 -Master podczas nagrywania płyty na około
5minut przed końcem wypalania płyty nagle gwałtownie zwalał bufor z 100%
do zera i oczywiście walił płytę (na sczęście następne próby były na RW)
zaznaczam znowu że na Chaintech zero takich problemów....Zrobiłem taki
numer...w ustawieniach HighPointa przestawiłem na czas wypalania płyty
dyski,
z UDMA4 na PIO1 i następne płyty robił już bez problemu ale tu moje
pytanie, nie wiem czy to jest poprawne rozwiązanie?! Pytanie do
wszystkich na koniec...ASUS P3BF/150MHz wahałem się co do niego no bo
jest droższy i niestety kontroler na wyższy UDMA trzeba dokupić, i to
znowu podnosi cenę lecz słyszę jaki to supeeeerr czy to prawda?...
Dzieki za pomoc i uwagę ....
Pozdro
TerAzja