Re: Problem ze Spiritem

Autor: Beniamin Zaborski (beniamin_z_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 21:39:18 MET DST

Znam ten problem. Ja mam juz trzeci modem :). Dwa pierwsze spaliła burza. Za
drugim razem było gorzej bo padła tez karta muzyczna przyłączona do wieży.
Wcześniej miałem Reequesta - extra sprzet - co z tego że na ISA. Teraz jest
użytkownikiem Spirita, na razie szczęśliwym - oby tak dalej. Może
rzeczywiście spaliło Ci się coś więcej niż modem (?). Objawy są w każdym
bądź razie dziwne. Wielu z moich znajomych ma ten model Zoltrixa i nikt na
niego jeszcze nie narzekał. Podobno w WIN2000 są niewielkie problemy, ale do
przejścia.
Pozdrawiam !!!

Użytkownik snoozie <snoozie_at_spam.sie.kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8p38ng$hre$1_at_news.tpi.pl...