Problem ze Spiritem

Autor: snoozie (snoozie_at_spam.sie.kki.net.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 18:51:47 MET DST

Witam,
mam maly problem. Podczas niedawnej burzy spalil mi sie modem [na szczescie
tylko modem], byl to US Robotics 33,6 z ktorym nie mialem zadnych problemow,
nigdy nie zerwal polaczenia i laczylem sie nim prawie zawsze za 1-wszym
razem. Z braku wystarczajacej ilosci gotowki, na nastepnego Roboticsa [to
byl 2-gi z rzedu], kupilem Zoltrixa Spirita 56k. Od poczatku mam z nim
problemy. Najpierw laczyl sie tylko z 0202122, a z moim kontem na zigzagu w
ogole. Zrobilem format dysku, zainstalowalem win od nowa, sterowniki modemu
z plyty. I teraz mam juz nawet problemy z polaczeniem sie z 0202122. Albo
sytem sie sam restartuje, w momencie gdy powinien pojawic sie komunikat
'logowanie do sieci', albo przechodzi w tryb DOS i pojawia sie komunikat
'Blad systemu windows. Uruchom komputer ponownie', albo co najczestsze
poprostu wiesza sie. Czy ktos moglby mi powiedziec w czym tkwi problem?
Domyslam sie ze to wina tego modemu, ale nie wiem co mam zrobic.
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam,
snoozie