Re: Niebieskie ekrany śmierci

Autor: Beniamin Zaborski (beniamin_z_at_poczta.fm)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 21:42:42 MET DST

Dzięki za wszystkie sugestie, no oczywiście oprócz tych głupich z dyskiem
:))).
Wyjąłem tą kośc - pracuje z powrotem na 64MB i jak na razie wszystko gra,
czyli to wina tamtej kostki. Jutro idę do sprzedawczyka i rzucą mu nia w
twarz :).
WIELKIE DZIEKI CHŁOPAKI !!!

Użytkownik Jacek <J.Loszewski_at_poczta-polska.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39b77968_at_news.vogel.pl...