Re: Zasoby w Win9x - wiecznie malo - ciag dalszy...

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 20:27:35 MET DST

Użytkownik "andy_k" <andyk_at_spamprotector_cyberspace.org> napisał w
wiadomości news:875frsofnfjd052k3ljap5mgmhd5pus9v4_at_4ax.com...

> Obecnie uzywam Taskinfo2000, pozwala jak w unixie zabijac pojedyncze
procesy.

Niee, ten pakiet służy do zupełnie innych celów... mnie nie chodzi o jawne
procesy, lecz o listing załadowanych bibliotek dll, plików ocx, vxd, fontów,
grafik i innego śmiecia zajmującego zasoby. Stąd możesz się zorientować, czy
np. jakiś program nie pozostawia po sobie "sierotek"... jako ciekawostkę
powiem Ci, że można też nim wyciągać ze znalezionych plików napisy, grafikę
itp.
Ale, jak pisałem, to duży pakiet. Opisałem część funkcji tylko jednego z
narzędzi.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki