Re: InoculatelT 5.1 - pr. antywirusowy - pomocy

Autor: Ala (noshit_at_listen.to)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 20:25:57 MET DST

Ostatnio ".kurt" <kurdt_at_poland.com> na grupie pl.comp.pecet
napisał/a:

>Gdzie sa aktualizacje baz wirusow, bo po polgodzinnym bezowocnym
>szukaniu dalem sobie spokoj?

Kiedyś używałam tego programu i rzeczywiście nie ma tych aktualizacji
na stronie. ZTCP przy rejestracji podawało się maila i potem na ten
mail przychodziły aktualizacje, któe trzeba było tylko sobie wgrać. I
jeszcze pamiętam, że chyba można było updatować bazy z poziomu
programu - on sam łączył się ze stroną macierzystą i pobierał
aktualizacje, jeśli były oczywiście.

Ala

--
"Możesz być jedyną osobą na świecie, lecz
 również całym światem dla jednej osoby."