Re: SB64 AWE isa - problem dla zaawansowanych :)

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 04:44:27 MET DST

a | b | s | o | l | o | n wrote:

> Witam!
>
> Zauważyłem że w Win98 (wersja pierwsza) nie mam dzwięku
> karta w/w jest niepoprawnie zainstalowana.
> W mandżadżeże urządzeń są wykrzykniki a w opisie problemu taki oto tekst:
>
> "Urządzenie nie działą poprawnie ponieważ Bios w urządzeniu zgłasza
> niepoprawne zasoby dla urządzenie (code9)"

Karty ISA Creativa wymagały drivera P&P o nazwie CTCM - powinien byś
standatdowo zinstalowany z DRV, co powinno się objawić taką linijką w sekcji
[boot] pliku 'system.ini':
drivers=mmsystem.dll power.drv ctpnpscn.drv
(liczy się ostatni 'ctpnpscn.drv' - jak go nie ma, to trzeba doinstalować
CTCM)
Kartę najlepiej się sprawdza w DOSie - zapuść DIAGNOSE.EXE - jak dojdzie do
testu AWE-MIDI to jest OK, a jak nie dojdzie, to CTCM jest źle
zainstalowany)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|