Re: GeForce2 MX PCI

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 16:23:21 MET DST

Tomasz Holdowanski wrote:

> Jesli tak, czemu juz rok temu spedzilem trzy miesiace szukajac (nowej)
> karty na PCI z czyms lepszym niz Virge? Czemu w dzisiejszych cennikach
> w ogole nie figuruja karty graficzne na PCI?

Bo niestety w "polsce" tak jest: sprzedają tylko to co ma największy zbyt
i/lub najmniej kosztuje (niedotyczy to tylko kompów: np. głupie mleko -
trzeba się naszukać, żeby dostać coś markowego, czyli droższego ;-(((
Przedlądałem kilka niemieckich cenników ZAWSZE zawierały jakąś markową,
pożądną kartę na PCI, np. http://www.computer-profis.de/
STB Voodoo3 2000 - 3Dfx Voodoo2 Bulk 16MB (cena 185DM)
Asus V-3800 PCI - NvidiaRivaTNT2 32MB (cena 329MB)

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|