SB64 AWE isa - problem dla zaawansowanych :)

Autor: a | b | s | o | l | o | n (david_at_cad.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 21:51:57 MET DST

Witam!

Zauważyłem że w Win98 (wersja pierwsza) nie mam dzwięku
karta w/w jest niepoprawnie zainstalowana.
W mandżadżeże urządzeń są wykrzykniki a w opisie problemu taki oto tekst:

"Urządzenie nie działą poprawnie ponieważ Bios w urządzeniu zgłasza
niepoprawne zasoby dla urządzenie (code9)"

hmm...
szczerze nie wiem co zrobić , pomysły mi sie skonczyły a były takie:
- zmieniłem slot isa
-załadowałem domyslen ustawienia bios
- przydzielałem na poziomie bios zasoby (irq,dma..)

nic
kartę windows wykrywa instaluje ładnie wszystko (driver) ale pozniej lipa.
na koniec to to że pracuje w zasadzie pod win2000 i tu karta jest jak była i
wszystko hula ...
czyżby win2k był bardziej mulimedialny niz win98 ? :)
jak ktos ma jakies ciekawe pomysły bardzo proszę

p.s
do zainteresowanych:
udało mi sie wymienić te cholerną pamięc Dimm
dzięki wszystkim którzy pomogli (programiki,porady etc.)

David