Re: GeForce2 MX PCI

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 16:51:52 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 05 Sep 2000 05:52:50 GMT
is the real date, mnazarko_at_nospam.bigfoot.com (Marek Nazarko) has
written something quite wise. But he wasn`t the one.

>PCI nie jest "wychodzace z uzycia".

Obawiam sie, ze w przypadku kart graficznych jednak wychodzi...

>Przygotowywana jest nowa wersja PCI, ktora bedzie zgodna w dol (tzn
>bedzie dluzsze gniazdo, cos jaki ISA 8 i 16 bit).
>Tak wiec przyszlosc kart na PCI jest niezagrozona.

Jesli tak, czemu juz rok temu spedzilem trzy miesiace szukajac (nowej)
karty na PCI z czyms lepszym niz Virge? Czemu w dzisiejszych cennikach
w ogole nie figuruja karty graficzne na PCI?

>Pytanie jest wiec jak najbardziej sensowne.

Pytanie tak. Jednak przy tempie zmian i nieprzewidywalnosci ewolucji
sprzetu, trudno podac sensowna ocpowiedz. O ile w tej chwili takowa
istnieje :-)))

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex..

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--