Re: Wypalara jaka ?

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 23:18:52 MET DST

Dawid \"Grendel\" Krysiak napisał(a):

> 1. nie widziałem (słyszałem) równie cichego napędu jak mitsumi - nawet
> przy x24 prawie nie słychać płyty

Cicho nie oznacza ze to dobra wypalarka ;-))

> 2. o tym, czy jest to badziewie, przekonam się jak skończy się
> gwarancja - narazie chodzi jak marzenie.

Aaa czyli jednak Mitsumi ... Obys sie przekonal na dobre (szczerze zycze
;))

> no, 80 zł... niby nic, zwłaszcza, gdy mówimy o kupnie dobrego sprzętu,
> ale skoro, jak sam twierdzisz- obcišżenie nie będzie duże -
> inwestowanie w drogi sprzęt nie ma sensu - tak jak byś kupował
> LandRovera na wycieczki za miasto "na wszelki wypadek", bo a nóż
> widelec trafi się jakaś większa dziura do przejechania.

To nie jest na wszelki wypadek. Roznica w cenie tak jak juz napisalem
zadna wiec dlaczego mialbym nie kupic za 80zl wiecej wlasnie
jak mowisz "LandRovera" tylko "malucha" ? Sam chwilke pomysl ...

> powód dla którego JA kupiłbym skazi, to przejście na linuxa - tam
> wszystko co pod scsi chodzi "automatycznie", bez cyrków w stylu:
> ścišganie źródłówek, kompilacje, rekonfigurowanie systemu itd.

To juz nie ma znaczenia, zdecydowalem sie na IDE.

Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl
ICQ UIN # 36360311