Problem po reinstalu

Autor: TadekW (tadekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 23:13:03 MET DST

Witam

Było tak:
Wsadziłem nowy HD (GB potraktowane Ontrakiem bo BIOS takiego nie widzi).
Instalacja nowego systemu WIN 95SR2 i oprogramowania, bez problemu. I teraz
zaczęły się schody. Wykrzacza się OE w wersjach od 4.01 do 5.01 (efekt taki
że nie widzi wiadomości ściągniętych po restarcie), na dokładkę Excel nie
zawsze chce zapisywać edytowane pliki, tylko usuwa oryginał a zapisuje ten
plik pod jakąś literowo cyfrową swoją nazwą (plik ten potem się otwiera). W
innych programach na razie tego nie zauważyłem. Odbyło się kilka reinstali
(wszystkie oczywiście po formatowaniu dysku) - efekt ten sam. Teraz mam WIN
98 SE i efekt ten sam. Instalacje przebiegają bez problemu, system nie
wykazuje konfliktów a komunikaty sugerują brak pamięci lub miejsca na dysku.
Całości pilnuje Norton System Works i nie pokazuje problemów w testach
dysku i RAMU.

Konfiguracja:
P233MMX
96 RAM (testowane - sprawne)
HD Seagate 15 GB (podzielony na 4 partycje)
WIN 98 SE PL (na 95 SR2 było to samo)

Pomóżcie proszę, może znajdzie się jakiś sposób bo już zaczynam wątpić

TadekW.