Re: Wypalara jaka ?

Autor: Dawid \ (progrocker_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 15:06:29 MET DST

"Szczurek" <szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl> wrote in message

> Bez przesady ;) A Ty masz Mitsumi ???
> Poza tym za okolo 750 na gieldzie dostane nowiutkiego Teac'a.
> Zalezy mi na dobrym sprzecie, raczej nigdy nie kupuje badziewia.

1. nie widziałem (słyszałem) równie cichego napędu jak mitsumi - nawet
przy x24 prawie nie słychać płyty
2. o tym, czy jest to badziewie, przekonam się jak skończy się
gwarancja - narazie chodzi jak marzenie.

> Wole jezdzic mercedesem niz chodzic na piechote ;))
> Tym bardziej ze roznica w cenie pomiedzy Teac a Mitsumi praktycznie
zadna.

no, 80 zł... niby nic, zwłaszcza, gdy mówimy o kupnie dobrego sprzętu,
ale skoro, jak sam twierdzisz- obciążenie nie będzie duże -
inwestowanie w drogi sprzęt nie ma sensu - tak jak byś kupował
LandRovera na wycieczki za miasto "na wszelki wypadek", bo a nóż
widelec trafi się jakaś większa dziura do przejechania.

> Przy ATAPI chyba ma czy masz kompa wylaczonego na 10 czy na 20 min.

a co innego chcesz robić w tym czasie ? grać, renderować animacie w
3dStudio ? - ja przy wypalaniu płytek w tym samym czasie zasysałem po
sieci lokalnej pliki na następną płytkę (potem się wycwaniłem i
wypalałem bezpośrednio "po kablu"- sieciówka dawała ponad 800 KB/s
więc zapasu było sporo), pisałem w wordzie 2000... nie odczułem
zupełnie tego, że mam ATAPI (gdybym miał SCSI to pewnie odważyłbym się
jeszcze na drukowanie dokumentów na laserze, ale to już przesada)....

> Ale chyba mnie przekonales ze faktycznie nie warto dokladac do
Plextora,
> a 3 stowki sie przydadza.

powód dla którego JA kupiłbym skazi, to przejście na linuxa - tam
wszystko co pod scsi chodzi "automatycznie", bez cyrków w stylu:
ściąganie źródłówek, kompilacje, rekonfigurowanie systemu itd.

Grendel