Re: Podlaczenie modemu i telefonu (serio!)

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Thu 07 Sep 2000 - 07:56:36 MET DST

Jacek Filarski <filarski_at_k11.pl> wrote in message

> "Łukasz Z." <qlomb_at_polbox.com> wrote in message
>
> Po prostu zmostkuj kable (od gniazdka jedna wiązka do modemu, druga do
> telefonu).
> Uwaga! Jeśli ktoś podniesie słuchawkę - raczej zerwie połączenie.
> Pozdrawiam
> Jacek Filarski

Mam telefon i kabel do modemu na male wtyczki i tylko jedno gniazdko(duze) w
scianie w przedpokoju,
To kupilem przejsciowke (pare zlotych) z malej wtyczki na duza i przy okazji
miala ona dwa wejscia :)
(ale w srodku jest to zmostkowane) i dziala, a bez problemow mozna wypiac
telefon, czy modem.
Jak podniesie sie sluchawke - slychac bzyczenie, ale nie zawsze zrywa
polaczenie
(sprawdzalem przy nizszych predkosciach, bo na wyzsze TP S.A nie pozwala -
ach, ta miedz na slupach ...)
Pozdrowionka
Dariusz Gocol