Re: Wypalara jaka ?

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 11:22:57 MET DST

Dawid \"Grendel\" Krysiak napisał(a):

> do tego to wystarczy Mitsumi 4,4,24 za 670 zł

Bez przesady ;) A Ty masz Mitsumi ???
Poza tym za okolo 750 na gieldzie dostane nowiutkiego Teac'a.
Zalezy mi na dobrym sprzecie, raczej nigdy nie kupuje badziewia.

> no to nie mówimy tu o zupełnie domowym użytkowaniu - to jak jeżdżenie
> mercedesem dwie przecznice do sklepu po bułki - można, ale czy warto ?

Wole jezdzic mercedesem niz chodzic na piechote ;))
Tym bardziej ze roznica w cenie pomiedzy Teac a Mitsumi praktycznie zadna.

> jeśli tylko do użytku domowego - niewielka ilość płytek /miesiąc,
> nieistotna szybkość (jeśli wypalasz raptem kilka płyt na własny
> uzytek, to jaki znaczenie ma to czy płyta wypali się w 9 czy 18 minut
> ? Według mnie -żadne...) to na pewno te 300 zł warto wydać na coś
> innego (cheeks, beer etc.)

Przy ATAPI chyba ma czy masz kompa wylaczonego na 10 czy na 20 min.
Ale chyba mnie przekonales ze faktycznie nie warto dokladac do Plextora,
a 3 stowki sie przydadza.

Dzieki za odzew i pozdrowionka ;)

Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl