Re: oporny na podkrecanie

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 01:21:42 MET DST

On Sun, 3 Sep 2000 16:22:53 +0200, "dworake" <dworake_at_poczta.fm>
wrote:

>Mam celka 366MMX i plyte ABIT BH6 i 64RAM .Mój problem polega na tym ze za
>kazdym razem kiedy podkrece procka na 413(Vcore 2.05) to po uruchomieniu
>windowsa wyskakuje mi komunikat:''System Windows napotkał na bład podczas
>dostepu do Rejestru Systemu. System Windows uruchomi sie ponownie i naprawi
>Rejestr systemu".Nastepnie wszystko jest w porzadku dopóki nie zrestartuje
>systemu-ten sam błąd, albo po 10 min. pracy wyskakują mi bledy.Czym to jest
>spowodowane? (ustawienia w biosie domyslne i zwykly wentylator 4500rpm).Na
>366 nie mam tych problemów.

Przy 413 masz agistrale ustawiona na 75MHz. Byc moze w tej sytuacji
problem lezy po stronie dysku. Mowie byc moze bo na ogol takie
problemy wiaza sie tez z ogolna kszana na dysku a o tym nie
wspominasz. Duzo cel 366 potrafilo chodzic przy FSB100. Sproboj moze
ustawic magistrale na poczatek na 95 (wtedy dzielnik PCI jest jak dla
100) i przetestuj kompa. Jesli sie w ogole nie odpali to daj spokoj.
Oczywiscie nie mozesz zapomniec o zapewnieniu dobrego chlodzenia. Nie
mowie tu o wynalazkach typu Golden ORB, ale warto by bylo przynajmniej
zadbac o jak najlepsze przyleganie radiatora do procesora.

Pozdrawiam
GLide