Re: oporny na podkrecanie

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 08:44:41 MET DST

> Przy 413 masz agistrale ustawiona na 75MHz. Byc moze w tej sytuacji
> problem lezy po stronie dysku. Mowie byc moze bo na ogol takie
> problemy wiaza sie tez z ogolna kszana na dysku a o tym nie
> wspominasz. Duzo cel 366 potrafilo chodzic przy FSB100. Sproboj moze
> ustawic magistrale na poczatek na 95 (wtedy dzielnik PCI jest jak dla
> 100) i przetestuj kompa. Jesli sie w ogole nie odpali to daj spokoj.
> Oczywiscie nie mozesz zapomniec o zapewnieniu dobrego chlodzenia. Nie
> mowie tu o wynalazkach typu Golden ORB, ale warto by bylo przynajmniej
> [...]

Adam Salamon ma reacje to wina magistrali.Przy 75MHZ dzielnik wynosi 1/2
czyli szyna
PCI pracuje z szybkoscia okolo 37.5 a to za duzo nie dla dysku tylko dla
najwiekszego bubla jakiegokolwiek kupilem -karty telewizyjnej Flyvideo 98.Po
wyjeciu jej nie ma tych bledów.Zamiast przestawiac magistrale na 95MHZ od
razu dalem FSB100MHZ i Vcore na 2.3 Przez 5 minut chodzilo (pozniej sie
zawieszalo-wina chlodzenia) i o dziwo nie bylo zadnych bledów jakie
wystepuja przy 413.Co do przylegania procesora do radiatora jestem zupelnie
spokojny ponieważ pomiedzy nimi znajduje sie cienka warstwa pasty
silikonowej.

pozdrawiam