oporny na podkrecanie

Autor: dworake (dworake_at_poczta.fm)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 16:22:53 MET DST

Mam celka 366MMX i plyte ABIT BH6 i 64RAM .Mój problem polega na tym ze za
kazdym razem kiedy podkrece procka na 413(Vcore 2.05) to po uruchomieniu
windowsa wyskakuje mi komunikat:''System Windows napotkał na bład podczas
dostepu do Rejestru Systemu. System Windows uruchomi sie ponownie i naprawi
Rejestr systemu".Nastepnie wszystko jest w porzadku dopóki nie zrestartuje
systemu-ten sam błąd, albo po 10 min. pracy wyskakują mi bledy.Czym to jest
spowodowane? (ustawienia w biosie domyslne i zwykly wentylator 4500rpm).Na
366 nie mam tych problemów.

pozdrawiam