Ile wytrzyma ????????

Autor: Amiran (amiran_at_pro1.promail.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 20:38:41 MET DST

Mam SDI, postawiłem Linuxa Red Hata 6.2 na P133 z WD Caviarem 1,7 GB jako
serwer do rozdzielania na 2 kompy ( z sąsiadem).

Komputer stoi na strychu, więc nie chce mi się wyłączać, poza tym sąsiad
mógłby akurat chcieć skorzystać...

Działa bez przerwy już drugi tydzień - właśnie sobie o tym przypomniałem i
myślę: ciekawe kiedy się spieprzy?

Mam znajomego, który nigdy nie wyłączał kompa, ale ja mam inne
przyzwyczajenia i jak pomyśle, że ten biedak tam tyle siedzi bez snu to
pękam!

Jak myślicie: czy to nie jest dla kompa żaden problem ? (aha, w środku
standardowy zestaw wiatraków: zasilacz i procek).
Czy można coś polepszyć, czy nie warto sobie zawracać głowy?

A, i czy Linux wyłącza HDD po jakimś czasie nieużywania? (tylko nie mówcie,
że nie!)

Ile czasu on tam będzie stał, zanim wybuchnie i rozniesie okolicę ? (chyba
mam nerwicę ;)