Re: Ile wytrzyma ????????

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 16:22:37 MET DST

On Tue, 5 Sep 2000 20:38:41 +0200, "Amiran" <amiran_at_pro1.promail.pl>
wrote:

>Działa bez przerwy już drugi tydzień - właśnie sobie o tym przypomniałem i
>myślę: ciekawe kiedy się spieprzy?
Mam podobny, dziala juz bez przerwy 5 miesiecy i ma zwolniony prawie 3
krotnie wiatrak w zasilaczu, i podkrecony procesor ;)), ani jednego
zwisu ...

>Mam znajomego, który nigdy nie wyłączał kompa, ale ja mam inne
>przyzwyczajenia i jak pomyśle, że ten biedak tam tyle siedzi bez snu to
>pękam!
Nie ma czemu ...

>Jak myślicie: czy to nie jest dla kompa żaden problem ? (aha, w środku
>standardowy zestaw wiatraków: zasilacz i procek).
>Czy można coś polepszyć, czy nie warto sobie zawracać głowy?
Ja nie mam na strychu wiec chlodzenie pogorszylem zeby dzialal cieszej
..

>A, i czy Linux wyłącza HDD po jakimś czasie nieużywania? (tylko nie mówcie,
>że nie!)
hdparm ma opcje wylaczania hdd ...

pzdr,
Dentarg

--
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Warcraft 2 | UIN: 15071179