Re: Ile wytrzyma ????????

Autor: Yoss (edwar_at_obywatel.pl)
Data: Wed 06 Sep 2000 - 00:21:17 MET DST

> Komputer stoi na strychu, więc nie chce mi się wyłączać, poza tym sąsiad
> mógłby akurat chcieć skorzystać...
>
> A, i czy Linux wyłącza HDD po jakimś czasie nieużywania? (tylko nie
mówcie,
> że nie!)
]
Nigdy nie czekalem/mialem mozliwosci zeby doczekac sie na wylaczenie ale
zdziwie sie jak nie ma. A jak ci zalezy to wylaczaj biosowo chyba ze nie ma
takiej mozliwosci. Jutro dokladnie poinformuje jak z tym jest.

> Ile czasu on tam będzie stał, zanim wybuchnie i rozniesie okolicę ? (chyba
> mam nerwicę ;)
Długo, oj długo. Choć jak się ogląda niektóre produkcje z hollywood.....
Chyba że... Przeczytaj dzisiejsza wyborcza, jest o naukowcach ktorzy
stworzyli system zdolny produkowac roboty (tak b ogolnie nie czepiajcie
sie). Az strach pomyslec co moze twoj niekontrolowany p133 wymyslec. Brrr
terminator mi sie przypomniał.:)))