RE: BIOS do HP370 (ABIT BE6-II) oraz SBLive????

Autor: TerAzja (terazja_at_go2.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 16:56:46 MET DST

Użytkownik Luka Vandergaart <nospam.luka_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8FA599963kennydiedontheredpil_at_213.25.200.9...
> -~*WG*~- <da whatever>

> Tak.

Może nie dość czytelnie to zapodałem, lecz ja mam ABITA BE6 wersja 2.0 i
on ma HPT370.....Jest to jakoby :-) nowa płyta Abita . Mimo że nie znam
poprzednich, to moim zdaniem to tylko zabieg "kosmetyczny" w postaci
dodania UDMA 100 i cóś jeszcze.....Sprawa uaktualniania biosa kontrolera
HPT już się wyjaśniła jak sądzę, bo temat jest już na liście.Wracając do
włączenia DMA w Menadzer w windozie do mojego CD, sądze i z tego co na
liście widać jest to w moim przypadku awykonalne ;-)............Abit
"przewidując" czasami "KŁOPOT" z SBlive cwanie rozwiązuje powyższe dając
na CDRom do płyty, programik o nazwie chyba "CD Xpress" i to ma być
panaceum na brak DMA......Może nadal się mylę ale, jak powiedział mój
znajomy "nie zawsze gdy chcę włączyć światło muszę wiedzieć jak działa
elektrownia" a przecież SBLive należy chyba do najpopularniejszych
bzyczków i czy o tym ABIT nie wie? Więc skąd ten temat i problem nie
tylko u mnie...Pozdrawiam wszystkich co chcieli pomóc (właściwie to
pomogli,bo wzorem innych nie przejmuję się już....) i pozostaje nam
śledzić temat może ktoś to rozwiąże.Życzę sobie i innym tegoż...........
Pzdr.
TerAzja