386 i dysk - problem

Autor: Sieger (sieger_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 07:16:43 MET DST

Przy roznych okazjach udalo mi sie skompletowac czesci
do drugiego komputera. Ostatnia pozycja byl dysk twardy,
jest to Maxtor 7540AV. Na glownym kompie przygotowalem
sobie partycje z wszystkim co w 386 potrzebowalem, sprawdzilem
czy sie bootuje i wrzucilem do 386 na multi i/o. W biosie wykryl bez
problemu jako 515MB Cyl: 1046 H: 16 Sec: 63, partycja miala 20MB
jednak komp sie nie zabootowal pomyslalem, ze moze fdisk od w98
cos nie za bardzo dla 386 zrobil ta partycje. Zabootowalem 386 z
dysku startowego dosa 6.22 i tu pojawia sie dziwne zachowanie
fdisk pokazal ze dysk jest pusty, wiec zalozylem partycje na caly dysk
(504MB)
po przeladowaniu chcialem ja sformatowac jednak litera c: nie jest wogole
niczym obsadzona i zachowuje sie identycznie jak pozostale od d do z.
Jeszcze raz wlaczylem fdiska i pokazal pusty dysk bez partycji, tym
razem zalozylem 20MB fdisk przeladowal kompa i znowu litera c nie byla
obsadzona. Po przelorzeniu do drugiego kompa na dysku byla zalozona
partycja 16GB. Dysk wyczyscilem i zaczalem zabawe w 386 jednak
nic sie nie zmienilo