nagrywarka TEAC W54

Autor: Bojar (pibojar_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 07:30:38 MET DST

Jako, ze dorwala mnie koniecznosc zakupu nagrywarki RW
poszukuje czegos dobrego i taniego, wybralem tego TEACa
bo wielu ludzi go uzywa, a i ja mam teraz TEACa 55s
ktory sprawuje sie bez zarzutu, nie ma jednak RW
Nasuwa mi sie kilka pytan, na ktore chcialbym znac odpowiedz przed zakupem
*jak ta nagrywarka obsluguje RAW, nie ma problemu np. z CloneCD ???
*jak z nagrywaniem Audio, slyszalem cos o trzasku na koncu plyty ????
* czy bufor 2MB jest wystarczajacy przy IDE ????
* czy nowe wersje NERO, CDRWina obsluguja ja bez problemow ????

Sprzet mam raczej wydajny.

Pozdrawiam
Bojar

--