Stary pecet i ja biedna...

Autor: Inka (inka5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 04:52:33 MET DST

Witam wszystkich serdecznie
Błagam o pomoc, bo już mi ręce opadają :-(
Mam problemy z moim staruszkiem: CyrixInstead, 133 Mhz, 32 MB RAM,
3,99 GB, Win98. Trzy programy odmawiają mi współpracy, nie chcą się
uruchomić i już. Chociaż wcześniej działały. Gozilla, ICQ i
WebPagerXpress.
Po starcie systemu Norton System Doctor mówi między innymi tak:
Wolne miejsce na C: 1765,6 MB
Wolne zasoby użytkownika: 86%
Wolna pamięć fizyczna: 0,1 MB
Jak zaczęły się te kłopoty, to miałam 800 MB wolnego miejsca.
Wywaliłam tony niepotrzebnych śmieci (oprócz mnie używają tego kompa
jeszcze trzy osoby i trochę się nazbierało ;-). Pomogło tylko tyle,
że Norton nie domaga się co pięć minut optymalizacji dysku. Ale te
trzy programy nadal nie działają. Przeinstalowywanie ich nic nie
pomaga. Przy próbie uruchomienia Gozilla mówi: `rich edit
initialization failed`, WebPagerXpress: `run-time error 7: out of
memory`, a ICQ to już nawet nic nie mówi, tylko błyska na moment
ekranem startowym i znika :-(.
Zastanawiam się nad trzema wariantami:
1. Dokupić RAM? Ile?
2. Format C?
3. Forward za okno?!
Pomóżcie! Nie mam kasy na nowy sprzęt, a bez komputera nie umiem już
żyć ;-(.

--
Inka
inka5_at_poczta.onet.pl