Re: Stary pecet i ja biedna...

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 05 Sep 2000 - 08:37:04 MET DST

_-='` Inka `'=-_ postanowil oglosic swiatu, ze:
|Witam wszystkich serdecznie
|Błagam o pomoc, bo już mi ręce opadają :-(
|Mam problemy z moim staruszkiem: CyrixInstead, 133 Mhz, 32 MB RAM,
(...)
|Zastanawiam się nad trzema wariantami:
|1. Dokupić RAM? Ile?
|2. Format C?
|3. Forward za okno?!
|Pomóżcie! Nie mam kasy na nowy sprzęt, a bez komputera nie umiem już
|żyć ;-(.

1. uzyj regclean (narzedzie microsoftu do oczyszczania rejestru),
wyrzuci on niepotrzebne rzeczy z rejestru.
2. w dosie (czystym) zrob regedit /e aaaaa
potem regedit /c aaaaa
te polecenia zrobia taki maly smyrg, ktory zmniejszy objetosc rejestru.
wszelkie programy, ktore usuwasz (nawet przez uninstall), gry usuwaja
klucz z rejestru pozostawiaja w tym miejscu puste miejsce:) mozna
powiedziec, ze to jest taka defragmentacja rejestru.
3. przy uruchomionym windowsie nacisnij ctrl+alt+del i popatrz, co masz
aktualnie w pamieci. zeby usunac niepotrzebne smieci mozesz uzyc
narzedzia ITweakU. pokaze ono sprytnie co jest uruchamiane przy starcie
(bo generalnie nie tylko autostart wchodzi w gre, ale tez win.ini,
rejestr itp)
ilosc pamieci powinna sie zwiekszyc.

--
|_|_____:__'____: piotr_at_alpha.net.pl   '=-.                      .-='