Re: oporny na podkrecanie

Autor: Adam Salamon (adi_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:56:55 MET DST

dworake <dworake_at_poczta.fm> w artykule news:39b25dc1_at_news.vogel.pl pisze...
> Mam celka 366MMX i plyte ABIT BH6 i 64RAM .
[ciach]

Witam,

Mam ten sam problem: Celek366 + plyta Lucky Star na BX
Kiedys myslalem ze to wina pamieci, ale teraz zmienilem na PC133 i jest to
samo.
Windows po prostu sie nie wgrywa, albo chodzi baaardzo wolno.

Podejrzewam ze jest to wina przetaktowania magistrali PCI albo zbyt duzej
czestotliwosci portu USB po przetaktowaniu.
Testowalem na SiSoftSandra. Normalnie USB powinno miec 5 MHz a po taktowaniu
ma 7. Mozliwe ze zawiesza to saly system.

Jest jeszcze druga mozliwosc. Mozliwe ze procek jest zablokowany przed
taktowaniem (nie tylko mnoznik, ale i czestotliwosc).
Kiedys w starym gamblerze byl opis. Trzeba zakleic lakierem 29 nuzke na
prockach na slocie.
W przypadku PPGA mozliwe ze tzreba ja wylamac.

Jesli ktos ma jakies sugestie, to nich pisze.

--
Pozdrawiam:
Adam Salamon