Re: drukarki HP

Autor: Łukasz Z. (qlomb_at_polbox.com)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 23:02:35 MET DST

Jeszcze nie bawilem sie w napelnianie - mam HP610 mniej niz rok, wiec na
gwarancji. Powtarza sie fakt, ze te male pojemniczki to chyba najbardziej
wkurzajaca rzecz w tej drukarce. Drukuje zawsze na Econo i przy ustawieniu
Koloru nie Automatycznie lecz Ręczne i to na najjasniejszym, a mimo to
wymienialem wklady co 400 stron (ojciec przynosil z pracy). W porownaniu z
innymi HP to cienko, bo im wystarcza na ok. 700 - 800 str. Fakt - jest chyba
najtansza na rynku. Ale cos mi sie wydaje, ze to strategia HP : wypuszczamy
taniuchna drukareczke, wszyscy ja kupuja, a my potem zbijamy kase na
atramencie... Moja wina - kupilem ja, bo mi sie spieszylo, nie mialem za
duzo kasy i czasu na sprawdzanie testow. Ma tez chyba niedopracowane
sterowniki. Czesto drukuje wiele wykresow z Excela (każdy w innym arkuszu).
Gdy zaznacze wiele arkuszy, to drukuje ona wg. mnie w losowych ustawieniach,
nie przejmujac sie tym, co ja dla kazdego arkusza ustawilem (tylko pierwsza
jest OK.). Wtedy rowniez w nastepnych stronach cieniowane komorki (szary
25%) drukuje na FIOLETOWO. Dodam rowniez, ze dolaczonej plytki CD nie moze
bezproblemowo odczytac moj czytnik, ani zaden z kolegow.
Czy ktos ma podobne problemy lub wie jak je usunac (nie chce mi sie sciagac
"nowych" sterownikow, bo zajmuja 6MB, a nie sa nowsze od moich) ?

Podsumowujac : HP to dobra firma, ale HP610 sie nie tykaj, dodaj 200 zl i
kup cos lepszego. Chyba, ze dostaniesz beczke atramentu friko, lubisz sie
babrac w napelnianiu, lub baaardzo maaaaalo drukujesz.

Sorry, ze tak dlugo... :(
Qlomb

Jacek Fidot napisał(a) w wiadomości: <8ia8gk$sc4$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...