Re: glupi windows

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 16:51:40 MET DST

Hi,

"Andrzej P. Wozniak" wrote:

> Albo masz wyjątkowe szczęście albo wyjątkową wiarę w Windows.

Nie, po prostu się znam na Windows.

> Jeżeli faktycznie _nic_ nie zmieniasz, to rzeczywiście dysk instalacyjny
> rzadko bywa potrzebny, dopóki nic się nie wywala. Ale w poprzednim zdaniu to
> ostatnie nie jest prawdą, to pierwsze zaś silnie zależy od rodzaju pracy

Jak człowiek za bardzo nie cuduje, to mu się nic nie wywali, a jak
normalnie pracuje, to nie musi nic instalować.

Opiekuję się kilkoma Win95. Wszystkie skonfigurowałem, przetestowałem
i teraz ich użytkownicy pracują na nich. Nawet instalują własny soft
(w tym gry) i czasem deinstalują. I systemy te działają miesiącami bez
żadnej interwencji z mojej strony i bez wymagania ładowania jakichkolwiek
plików z płyty instalacyjnej.

> wykonywanej - jeśli pracą jest testowanie oprogramowania, to jeszcze lepiej
> trzymać cały obraz dysku zrobiony Ghostem.

Ile osób pracuje testowaniem oprogramowania? Jedna na trzysta? Na tysiąc?

> Ostrożności nigdy za dużo. BTW. Katalog instalacyjny zajmuje tyle miejsca co
> swap, to może i swapa wywalić?

Bez przesady. Może lepiej też i system wywalić??

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |