Re: Dziwne zachowanie sie HDD pod Windows98

Autor: Krzysztof Jakubik (krzysztof.jakubik_at_crn.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 15:53:35 MET DST

Pod przyciskiem "start" masz menu "dokumenty", a tam pare skrotow.
Prawdopodobnie jeden z nich wskazuje na plik, ktory miales na dyskietce.
Windoza czasem odwoluje sie do tych skrotow (nie wiadomo czemu) - dlatego
pracuje stacja. Rozwiazanie:
start / ustawienia / pasek zadan i menu start / programy menu start /
wyczysc.

Pozdrawiam

KJ