Dziwne zachowanie sie HDD pod Windows98

Autor: FiLiP (filip3d_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 15:09:41 MET DST

Witam!

Jakiś czas temu zauważyłem dziwne zachowanie się Windows98. Otóż podczas
dłuższej pracy z komputerem (ponad 1h), w odstępach ok. 30min Windows
zaczyna czytać coś z dysku C. Po czym próbuje w stacji A:. Po chwili
zamieszanie ustaje, ale kontrolka dysku zapala się co ok. 1 sek. Nie wiem
dlaczego!!!! Nie mam uruchomionych żadnych programów antywirusowych,
menedżerów zadań itp. Niby wszystko działa poprawnie, ale jak zacznie rzęzić
to komputer pracuje niestabilnie. W końcu obsługa dysków zabiera trochę mocy
CPU.

Proszę o pomoc...

Pozdrawiam, FiLiP
filip3d_at_poczta.onet.pl