Re: Jaka grafika i dzwiek?

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 15:48:17 MET DST

Jarek wrote:
[...]
> i teraz jaka dzwiekowka zeby dalo sie grac w Windzie i DOSie i jaka grafika
> ale tu bez szalenstw grac bedzie dziewczynka a rodzice nie pozwola jej na
> Quake'a ani Diablo raczej cos spokojniejszego. Bardziej zalezy mi na
> stabilnosci i kompatybilności.

Grafika - Matrox G400 (wersja w zależności od potrzeb i kasy)
Dźwięk - Coś na Yamasze 744 lub Vortex2 superquad (odlotowa karta, ale
nie wiadomo jak w przyszłości będzie z driverami). Generalnie Live w
porównaniu cena/mozliwości zdecydowanie z nimi przegrywa.

BTW. Jeżeli to k6-2 nie jest jeszcze przesądzone to zastanów się nad
Duronem.

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm