Re: Odzysk danych z dysku

Autor: Mikrobi [Zbigniew StS] (ikar_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 10:24:40 MET DST

PePe napisał(a) w wiadomości: <39b2d8f0$2_at_news.vogel.pl>...
>_-='` Mikrobi [Zbigniew StS] `'=-_ postanowil oglosic swiatu, ze:
>podzielonego
>cos

>napisz cos wiecej, co, kiedy, czym, jak i dlaczego skasowales.
>to naprawde ulatwi.

racja, sek w tym ze padl dysk (nie wstal przy ponownym wlaczeniu kompa).
Mial bad sectory w duzej ilosci - okolo 1/3 dysku, ale oddzielilem to jako
osobna partycje i pracowalem na reszcie dostepnego miejsca. Pewnego dnia
dysk sie nie obudzil - wykrywa go bios, ale system nie widzi boot recordu -
moze tego sie da naprawic ?

Jakies sugestie ? oprocz nowego dysku - na tym mam dane ktore musez
odzyskac...

pozdrawiam
Mikrobi [ZbStS]