Re: Odzysk danych z dysku

Autor: kkoniec_at_mks.com.pl
Data: Tue 05 Sep 2000 - 09:38:11 MET DST

Mikrobi [Zbigniew StS] <ikar_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:

> Mial bad sectory w duzej ilosci - okolo 1/3 dysku, ale oddzielilem to jako

> Jakies sugestie ? oprocz nowego dysku - na tym mam dane ktore musez
> odzyskac...

chyba juz wiesz ...
jesli dysk zaczyna padac, to nadaje sie juz tylko do gier (zabawy)
i trzeba sie naprawde _spieszyc_ z archiwizacja danych

pytanie: ile miales partycji , na ktorej partycji sa dane ?
mozesz sprawdzic diskedit (NU) czy masz bad sektory w obszarze danych

jesli tak, to ewentualne odzyskiwanie staje sie bardzo kosztowne

--
Kamil Konieczny  kkoniec_at_mks.com.pl  http://www.mks.com.pl