Re: glupi windows

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 04:31:01 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_priv5.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pewno lubisz swojego Wina bo z tego co piszesz nieupgradujesz go:
> często zdarza się, że posiada się nowsze pliki w wyniku jakiegoś update -
> więc wpisanie np. Windows\help wskaże na nowszy plik, zamiast starego
> Przecież pliki HELPa nie mają wersji więc gdy podasz standardową instalkę
> (lub kopię na dysku) to w wyniku przywrócony zostanie stary plik ;-(((

Pudło - jak się domaga właściwego *.inf, a miałem jakiś upgrade/update, to mu
wskazuję katalog Instal\nazwa_sprzetu_czy_upgrade_albo_update i instalator sam
ciągnie pliki z miejsca wskazanego przez inf. A helpy uwielbiam, zwłaszcza na
surowo, nieprzegotowane :-))
(Jeśli rozumiesz, co mam na myśli)

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***