Re: najlepszy monitor

Autor: dzordz (dzordz_at_greenet.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 23:29:27 MET DST

Użytkownik Jop <Jop2_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8oucn5$h1f$1_at_korweta.task.gda.pl...

> [...]
> pojawić że najlepszy jest xxxx, bo kupiłem i mam to we własnej
piaskownicy -
> to bzdura, a cena monitora powyżej średniej dla klasy jest wprost
> proporcjonalna do prawdopodobieństwa trafienia na dobry egzemplarz,
poniżej
> średniej to w większości dno.
> I jeszcze jedno - każdy monitor ma wady, najczęstsze to brak kowergencji,
> pompowanie, mora, nierównopmierna ostrość, błędy geometrii, zmiany
> parametrów po nagrzaniu, słaba ostrość, mgiełka - te przynajmniej dają się

widze ze trafilem na jakiegos speca :)))
moze powiesz co sadzisz na temat philipsa 107b10
i flatrona 795ft plus
bo o ctx 711f z uwagi na denerwujace przynajmniej mnie kreski nie wspomne
:)))
pozdrowienia