Gravis Ultrasound - zworki, RAM

Autor: Marcin Pasternak (m_past_at_spam.sucks.inet.com.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 23:51:44 MET DST

Dostałem w swoje łapki używanego Gravisa Ultrasound (bez P&P i MAX ;-)
i mam dwa problemy:

1. Zworki. Kartę dostałem bez żadnej instrukcji; stąd prośba do innych
posiadaczy GUSa - czy ktoś mógłby podesłać opis zworek? Np. skan stron z
instrukcji z ich opisem. Byłbym bardzo wdzięczny.
2. Zauważyłem, że na karcie jest miejsce na dodatkową pamięć - jakiej
pamięci mogę kupić do rozbudowy? I gdzie ją kupić?

Z góry dzięki,

Marcin

--
http://hyperreal.art.pl/mzimu * art & noise