Re: Modemy radiowe, prosze o info???

Autor: Piotroosh (Piotroosh_at_tesst.com)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 06:32:22 MET DST

> Moje pytanie dotyczy modemu radiowego lub jakiegos innego urzadzenia dzieki
> ktoremu mogl bym przesylac dane droga radiowa. Odlegosc do mojego domu to
> okolo 500-600 i stoi pare budynkow po drodze wiec nie wiem na jaka odlegosc
> to dziala i jaka ma skutecznosc?
> 2.Jakie maja predkosc przesylu danych te urzadzenia?
> 3. Ile to kosztuje??
> 4. Czy wogole ma to sens ,jest to oplacalne?

Witam
Polecam WaveLAN firmy Lucent Technologies.
Karty PCMCIA, czylui potrzebne tez bylyby czytniki tych kart.
zasieg... od 50-700m, mozna dodac zewnetrzne antenki - 100% wzrasta
zasieg.
predkosc przesylu - 11 Mbps.
Ceny.. oops ;)
Karta PCMCIA+czytnik+antenka - $300
potrzebujesz 2 zestawy :)

Jestem dystrybutorem tego.
Jak bedziesz potrzebowal wiecej informacji to pisz
office_at_cwwireless.com
pozddrawiam
Piotr