Re: Modemy radiowe, prosze o info???

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 12:48:39 MET DST

Użytkownik Piotroosh <Piotroosh_at_tesst.com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:39B0F35B.8ED8CDEA_at_tesst.com...

> Witam
> Polecam WaveLAN firmy Lucent Technologies.
> Karty PCMCIA, czylui potrzebne tez bylyby czytniki tych kart.
> zasieg... od 50-700m, mozna dodac zewnetrzne antenki - 100% wzrasta
> zasieg.
> predkosc przesylu - 11 Mbps.
> Ceny.. oops ;)
> Karta PCMCIA+czytnik+antenka - $300
> potrzebujesz 2 zestawy :)

Takie rozwiazanie kompletnie odpada. Po co mi PCMCIA!!!, napewno inne
rozwiazania sa tez. A cena 300 $ dolarów kompletnie dyskryminuje takie
rozwiazanie bo dla dwóch komputerów to jest 600$-czyli ponad 2400zl. A to na
domowe warunki zdecydowanie za duzo.
Najlepiej interesowalo by mnie rozwiazanie do 1000zl , a transfer okolo
0,5Mbs oczywiscie moze byc mniej