Modemy radiowe, prosze o info???

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 01:21:29 MET DST

U kolezanki w bloku chca zrobic internet na stale jescze nie wiem jakie
bedzie lacze,ale zawsze jest 24h na dobe.
Moje pytanie dotyczy modemu radiowego lub jakiegos innego urzadzenia dzieki
ktoremu mogl bym przesylac dane droga radiowa. Odlegosc do mojego domu to
okolo 500-600 i stoi pare budynkow po drodze wiec nie wiem na jaka odlegosc
to dziala i jaka ma skutecznosc?
2.Jakie maja predkosc przesylu danych te urzadzenia?
3. Ile to kosztuje??
4. Czy wogole ma to sens ,jest to oplacalne?