Re: Monitory 17''

Autor: ScreamNET Direct Sales (info_at_screamnet.prv.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 01:44:21 MET DST

> Wszystkie ceny z VATem ;)

aha :)

> A kto powiedzał, że nie robię tego przez firme - zgadnij skąd mam cennik
do
> tornado...

ja pierwszy raz dostałem hasło od kumpla z sieci, a teraz to mam już swoje
:)

> Tyle kosztuje teoretycznie, ale ty nie masz 4%(czyli 1334) upustu ;) - ale
> pewnie masz tylko o tym nie wspominasz więc zarobek jest w mojej opini
> wystarczający

nie, niemam żadnych rabatów :) Zobacz sobie - w cenniku Tornado - musisz
kupować za określoną sumę żeby mieć rabat

> Ja mam 5-7%, ale od cen faktycznych, po rabatach

no widzisz...

> Tak sprzedaje taniej ;)

no to rulez :) W internecie ?

> W gdańsku MAX to 12-15%, średnio 7-10%, więc kondolencje

tak się składa, że jak ktoś w Wawie ma sklep w centrum, to ma problem...
Wiem to od kumpla z innej grupy, pracuje on w sklepie blisko Grzybowskiej i
oni doliczają zaj... marże... ale i czynsz drogi w Warszawie, nie to co w
Gdańsku !

> ale facet za przeproszeniem pieprzysz - tak się składa że widzaiłem
> "załadunek" servisco ala rzut młotem(ci to by na olimpiadzie same złote
> medale podostawali)

dziwne... do samochodu osobowego rzut młotem ?

> czyli Servisco a oni wszystko traktują jak kartofle

niestety, nie wszystko. I nie tylko servisco zajmuje się pocztą kurierską...
Jest (chyba) jeszcze Stolica, Szybka paczka, DHL, etc :)

> To pocztytaj jak jest zbudowany monitor a potem porozmawiamy - najgorsze w
> transporcie jest to że powstałe uszkodzenia nie podlegają pod gwarancje,
bo
> w 95% nie przekroczą liberalnych norm producentów - ot na przykład
> obluzowane cewki - obraz kichowaty a wszystko w normie - chcesz naprawić -
> n/p - tracisz gwarancje

jasne, masz rację. Ale taką samą gwarancję masz w sklepie "normalnym" - też
sprzedawca musiał jakoś przetransportować sprzęt, nie ?

> to pewnie będzie LCD

LCD są super, ale jeszcze zbyt drogie... Ciekawe, że nie widać u nich takiej
tendencji spadkowej, jak np. przy monitorach 17" - kiedyś kosztowały powyżej
2000, teraz można już kupić za 1400...
Kiedy LCD stanieje ???

--
pozdrawiam, kamil.rydzyński aka scream - mailto:scream_at_w.pl
->> tani.sprzęt.komputerowy ->> http://www.screamnet.prv.pl