Re: Monitory 17''

Autor: Jop (Jop2_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 02 Sep 2000 - 20:09:51 MET DST

"ScreamNET Direct Sales" <info_at_screamnet.prv.pl> wrote in message
> po pierwsze - cenniki mam z 28.08.2000r
Ja też(27)
Wszystkie ceny z VATem ;)

> a może podałeś już ceny z VATem ? jeśli tak to sorki :)
>
> I od kiedy hurtownie sprzedają "końcowym użytkownikom" a nie firmom ?
A kto powiedzał, że nie robię tego przez firme - zgadnij skąd mam cennik do
tornado...

> a tu się też pomyliłeś... ten monitor kosztuje w Tornado 1390 zł + VAT co
> daje nam 1695.80 PLN. I co, mam go oddawać za darmo bez żadnego zysku ?
Tyle kosztuje teoretycznie, ale ty nie masz 4%(czyli 1334) upustu ;) - ale
pewnie masz tylko o tym nie wspominasz więc zarobek jest w mojej opini
wystarczający

> Czy naprawdę myślisz, że sprzedawcy online doliczają po 20% marży tak jak
> zwykłe sklepy ? Nie !
> 1695 + 8% to 1831
Ja mam 5-7%, ale od cen faktycznych, po rabatach

> jasne. Ty sprzedajesz taniej ? A może tylko potrafisz krytykować ?
Tak sprzedaje taniej ;)

> A może, jeszcze inaczej, sprzedawcy online powinni do ceny hurtowej
doliczać
> 10 zeta i tak sprzedawać ?
> A co powiesz na sklepy w Warszawie, które doliczają ~15-20% marży ?
W gdańsku MAX to 12-15%, średnio 7-10%, więc kondolencje

> jasne, ho ho - tylko krytykować potrafisz,a w rzeczywistości gówno wiesz.
ale facet za przeproszeniem pieprzysz - tak się składa że widzaiłem
"załadunek" servisco ala rzut młotem(ci to by na olimpiadzie same złote
medale podostawali)

> Uszkodzenia podczas transportu nie są możliwe, bo:
>
> a) towar jest ubezpieczony (więc firmie samej zależy na tym, żeby nie
> wypłacać ew. odszkodowania)
> b) towar jest dostarczany samochodem przez kuriera
czyli Servisco a oni wszystko traktują jak kartofle
To pocztytaj jak jest zbudowany monitor a potem porozmawiamy - najgorsze w
transporcie jest to że powstałe uszkodzenia nie podlegają pod gwarancje, bo
w 95% nie przekroczą liberalnych norm producentów - ot na przykład
obluzowane cewki - obraz kichowaty a wszystko w normie - chcesz naprawić -
n/p - tracisz gwarancje
monittor to nie HD i zawsze można powiedzieć że "mieści się w normach"(btw
pozdrowienia dla Leszka Ciszewskiego - dla pociszdzenia - następny monitor
to pewnie będzie LCD..(ja w każdym bądz razie żadnego CRC już nie
kupie...(mimo że mam Sony F400))

--
Pozdrowionka
  Nick: Jop     <Marek>