Odp: HDD Maxtor 30 GB - czy warto ?

Autor: The EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 01:40:15 MET DST

Jak najbardziej warto to firma wiodaca rynku HDD mysle ze wielu aspektach
przewyzsza IBM'a. Napewno trwalosc jest wyzsza niz IBM'a tak samo jest z
chalasem ktory nie zwieksza sie po kilkuletniej pracy. Wydajnosc dyskow
5400obr była jeszcze nie tak dawno na tym samym poziomie co dyskow 7200obr
innych firm. Mysle ze mosel 7200obr moze bez problemu konkurowac z HDD IBM'a
oczywisce wszelkie info na stronie www.maxtor.com . To mercedes wsrod dyskow
twardych nie zawsze najszybszy ale napewno najtrwalszy. Jedynie co mozna im
zazucic to czas dostepu nieco wiekszy niz innych. Mialem wiele dyskow
twardych WD, kiedys Conner'a ,Seagate, Fujitsu, Quantuma a teraz mam dwa
Maxtora 8.7 i 5.7GB i nie zamienił by je na inne.

--
Pozdrawiam

--
Nowy Program Partnerski Serwisu RUBIKON - http://partnerzy.rubikon.pl