Re: To ma byc promocja TPSA ?? - oficjalny komunikat!!!

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 13:44:45 MET DST

> no wiesz;
> ty bys pewnie wolal, zeby od 1 wrzesnia z powrotem tepsa wriocila do
taryfy
> 22-6; mi odpowiada 18-8 i ciesze sie ze tak juz bedzie zawsze;
> a swoja droga moze napisz MIACHAŁCIU co by ciebie usatysfakcjonowalo?????

Mnie zadowoliloby ,gdyby ta K%$#@&% TakaPSA dotrzymywala przynamniej
obietnic ,ktore to w lipcu 2000 tak brzmialy w/g
http://www.gazeta.pl/Iso/Plus/Komputer/Taniasie/Tpsa/075tps.html i nie
tylko

<cyt>
" Rzecznik prasowy TP SA zapowiedział, że we wrześniu zostanie wprowadzona
nowa taryfa specjalnie dla internautów. Ceny dostępu do sieci będą
niezależne od cen połączeń lokalnych i na pewno od nich tańsze. Na razie nie
zostały podjęte decyzje, czy będą to ryczałtowe stawki, podobnie jak to jest
w innych krajach, czy będziemy płacić proporcjonalnie do czasu spędzonego w
sieci. TP SA zamierza - i to także istotna nowość - przedyskutować
publicznie nowe rozwiązania przed ich wprowadzeniem w życie wraz z
internautami i mediami."

<cyt>
Zwroc szczegolnie uwaga na zdanie " Ceny dostępu do sieci będą niezależne
od cen połączeń lokalnych i na pewno od nich tańsze. "
No fakt przeciez mamy teraz inet tanszy od polaczenia lokalnego .Od Dzisaj
mamy tylko 29gr. + vat. Ach no i zapomnialbym o tych 4 godz. (18-22) , to
przeciez tu jest INTERNET TANSZY OD POLACZENIA LOKALNEGO !
Wytlumacz mi po co byla ta wielka gatka , o obniżeniu cen od wrzesnia ? Co
za ceny oni obniżyli ? Przedluzyli tylko o 4 godz. dlugi impuls . Dlaczego
do dzisiaj nic nie mowili co to za "nowe specjalne taryfy dla internautow"
.4 dni temu (28.08) wyslalem maila do TPSA z zapytaniem jak ona bedzie
wygladala . I jak myslisz , odpowiedzieli ? Jeszcze w srode w nocy
szukalem
w sieci cos na ten temat .NIC . Dopiero na kilka godzin przed 12 przyznali
sie do tej swojej zasranej "specjalnej taryfy". I co w/g Ciebie to w
porzadku
? TPSA jest porzadna firma i w stosunku do swoich klientow czysto gra ? Bo
w/g mnie to nic innego jak ladowanie ludzi w balona . Myslalem ,ze od tego
1.09. zaoszczedze w koncu na rachunku ,a tu wielkie gowno .

Ale zaraz ... przeciez mamy tanszy inet od wrzesnia ,
to moze ja tylko zle licze ...?

> moze niech tepsa za darmo zrobi neta;

Za darmo ? Za darmo to moze nie , ale dobrze by bylo zeby TPSA byla blizej
europy (do ,ktorej tak dazy ze wszystkimi standardami) a nie 3swiata .

> ludzie!!! myslcie zanim sie osmieszycie;

Masz Ty wogole modem ? A moze Ty tez jestes, bezdusznym Biznesmenem i
dlatego tak doskonale rozumiesz "PROMOCJE" Tepsy ?

--
Pozdrawiam
RUSI